Можлива колиска життя: вчені вважають, що на Церері під кригою "ховається" океан Об этом сообщает unn.in.ua со ссылкой на СМИ.

— , ,

Сліди вивержень великої кількості кріовулканів на Церері — найближчій до Сонця карликовій планеті, підштовхнули науковців до висновку, що під її поверхнею знаходиться підлідний океан

Про це пише портал Space.com.

Ще в 2015 році завдяки знімкам, отриманим з зонда Dawn, група вчених з Університету Техасу в Остіні встановила, що незвичайна пірамідальна гора Ахун, що височіє над Церерою на 4 км, є древнім, згаслим кріовулканом. Нині науковці вважають, що білі плями, які видно на поверхні Церери, є слідами вивержень інших кріовулканів.

На поверхні Церери вчені виявили поклади льоду — це ознака того, що він постійно оновлюється, так як через температуру і нестійку атмосферу цей лід дуже швидко випаровується.

"Кріовулкани можуть бути одним з головних притулків і колисок життя у Всесвіті. З цієї причини ми намагаємося зрозуміти, як працюють джерела води, що живлять їх і які заховані під льодовою оболонкою планет. Ми намагаємося зрозуміти, як вони поводяться", — пояснює Марк Гессе з Університету Техасу в Остіні.

Водяна магма кріовулканів через високу концентрацію солей застигала приблизно до 10 млн років після її появи. При цьому швидкість охолодження сильно залежала від щільності цього соляного розчину.

Вчені вважають, що під кратером Оккатор на Церері, під шаром криги повинна бути велика солона водойма, що періодично доставляє солоному розчину вириватися на поверхню карликової планети. Надалі астрономи продовжать вивчення знімків поверхні Церери, отриманих із зонда Dawn.

Довідка:

Цере?ра (лат. Ceres) — карликова планета в поясі астероїдів, в середині Сонячної системи. Це найближча до Землі карликова планета, вона часом наближається на відстань 263 млн км. Відкрита 1 січня 1801 року італійським астрономом Джузеппе Піацці у астрономічній обсерваторії в місті Палермо. Це була перша відкрита мала планета.

За діаметра близько 950 км Церера є найбільшим і наймасивнішим тілом у поясі астероїдів, за розміром перевершує багато великих супутників планет-гігантів та містить майже третину (32%) загальної маси поясу. Сучасні спостереження довели, що вона має кулясту форму, на відміну від більшості інших малих тіл, які мають неправильну форму через низьку гравітацію.

Джерело статті: “http://ukropnews.com/news/Mozhliva_koliska_zhittya_vcheni_vvazhayut_shcho_na_TSereri_pid_krigoyu_hovaetsya_okean_380491.html”

Цензор — НЕТ такого слова

Конституция Украины однозначно говорит о цензуре и цензоре — нет таких слов в обиходе свободного украинца. СENSOR UA — сайт, где цензуры НЕТ. Никаких передергиваний, никаких замалчиваний или джинсы. Только чистый поток новостей, свежая лента аналитики и высококачественные расследования.
Где же тут Цензор? Нет его! Потому что мы живем в независимом обществе. И цена информации все растет. Велик поток сайтов, льющих на читателей ложь и провокацию. Но растет и армия правдорубов. И вот им пытаются заткнуть рты цензоры. Мы, сайт СENSOR UA, хотим напомнить, что согласно законодательству слова ЦЕНЗОР НЕТ в Конституции. Как и цензуры нет.
За более, чем двадцать лет украинской независимости, украинцы так и не отвыкли от советского менталитета, что Цензора нет уже над ними. Свобода — это право выбора. Это право понимать, что лозуг СENSOR UA  Цензор - нет такого слова, это не лозунг, а факт!