ЧАО "Ічнянський молочно-консервний комбінат" (ІМКК, Чернігівська обл.) у 2025 році запустить лінію з виробництва кисломолочного сиру, для будівництва якої залучив 150 млн грн за держпрограмою "Доступні кредити 5-7-9%", та побудує молочну ферму, повідомив міністр аграрної політики та продовольства Віталій Коваль.
"Відвідав підприємство та поспілкувався з керівництвом. Незважаючи на війну, комбінат не зупинився. Наразі тут працює близько 300 осіб. А середня заробітна плата на підприємстві – понад 19 тис. грн. За минулий рік вони сплатили 28,7 млн грн до бюджетів різних рівнів", - сказав він під час відвідування заводу в рамках робочої поїздки до Чернігівської області.
За його інформацією, у планах підприємства на 2025 рік не тільки запуск нової лінії потужністю 300 тонн/місяць, але й будівництво ферми на 4000 голів великої рогатої худоби.
Коваль відзначив, що "Ічнянський молочно-консервний комбінат" виробляє свою продукцію за міжнародними стандартами. Потужність виробництва згущеного молока становить 24 тис. тонн на рік. Підприємство експортує свою продукцію в країни Азії, Африки, Америки та Європи. Лише за дев'ять місяців 2024 року ця кількість склала 3,3 тис. тонн.
"Мінагрополітики підтримує експортну орієнтованість українських переробників, оскільки один із наших пріоритетів – відкриття нових ринків для вітчизняної продукції. А у керівництва "Ічнянського молочно-консервного комбінату" вже є досвід, яким вони можуть поділитися зі своїми колегами", - резюмував міністр агрополітики.
"Ічнянський молочно-консервний комбінат" входить до групи компаній "Провіант", яка є дистриб'ютором та експортером згущеного молока, виробленого комбінатом. ТОВ "Провіант" входить до однойменної групи разом з іншими компаніями з виробництва та продажу молочної продукції.
Згідно з інформацією в системі розкриття НКЦПФР, акціонерами з великими пакетами акцій ІМКК є ТОВ "Провіант", якому належить 53,7% акцій, АТ "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Гіперіон Інвест" – 43,92%.
ІМКК, відповідно до інформації на його сайті, займає близько 25% внутрішнього ринку в сегменті виробленої ним продукції (молоко бутильоване та згущене молоко) і експортує її в 38 країн. Бренди – "Ічня", MamaMilla та Milada.