censor.org.ua
В 2024 году корпорация "Биосфера" удвоит свои масштабы в Европе и намерена сохранить этот рост в 2025 году.

Корпорація "Біосфера" у 2024 році подвоїть свої обсяги в Європі та має намір зберегти цей темп у 2025 році.

Корпорація "Біосфера", один із провідних виробників та дистриб'юторів товарів для дому, у 2024 році збільшила свій європейський бізнес приблизно вдвічі. Вона ставить таку ж мету на наступний рік і прагне створити "мільярдну компанію", заявив засновник та CEO корпорації Андрій Здесенко на 10-му Київському міжнародному економічному форумі.

Корпорація "Біосфера", один із провідних гравців на ринку виробництва та дистрибуції товарів для дому, у 2024 році збільшила свій європейський бізнес приблизно вдвічі, ставить аналогічну задачу на наступний рік та має на меті створити "мільярдну компанію", заявив засновник та CEO корпорації Андрій Здесенко на 10-му Київському міжнародному економічному форумі.

"І ми зростаємо. У цьому році ми виростемо вдвічі. І в наступному році наша амбіція вирости ще вдвічі", – сказав він на заключній сесії форуму в четвер ввечері.

Здесенко зазначив, що наразі "Біосфера" працює вже на 27 ринках, і найбільш серйозний крок до виходу на міжнародні ринки був зроблений після початку повномасштабної російської агресії.

"Ми придбали австрійську компанію Alufix з брендом, з 4 відділеннями та їх виробництвом у Румунії. Якраз у той момент, коли у нас впали обсяги (в Україні) на 30%, тому що виїхала наша аудиторія, і зараз ще (впали) на 10%, через постійне підвищення цін, на жаль, люди бідніють (…) середній чек падає", – додав глава "Біосфери".

За його словами, завдяки програмі світового розвитку, експансії в Європі та Азії корпорації вдалося продовжити зростання. Він зазначив, що бренди "Біосфери" "Фрекен Бок", Smile є лідерами в Казахстані та Киргизстані, компанія має дуже потужну присутність в Арменії, Грузії, Азербайджані.

"У наступному році ми плануємо відкрити виробництво в Узбекистані, тому що там знаходиться 100-мільйонний кластер", – повідомив Здесенко.

Він також зазначив, що "Біосфера" створила міжнародну дорадчу раду, яка збирається у Відні, і членами якої є троє американців та двоє європейців.

"Це люди світового рівня, які допомагають нам вибудовувати стратегію світової експансії. Тому що у нас є мета створити мільярдну компанію (…) Є такі амбіції, і ми створюємо "Біосферу 2.0", – підкреслив Здесенко.

За його словами, у корпорації десятки світових конкурентів, які працюють без обмежень, і які зараз присутні в Україні.

"І головний виклик для "Біосфери" – як бути в тому ж темпі, перемагати ідеями, інтелектом, дизайном, вау-продуктами, інноваціями, з тим же складним обладнанням, і де брати на все це мільйони інвестицій, які потрібні", – додав засновник та CEO.

Він зазначив, що разом з цією конкуренцією компанія додатково витрачає ресурси на забезпечення електроенергією, зокрема на минулому тижні встановила газовий генератор на 1,5 МВт, допомагає армії та суспільству.

Серед викликів у роботі на європейському ринку Здесенко назвав різниці в корпоративних культурах, логістичні виклики та виклики у фінансуванні, оскільки материнська компанія актами Національного банку обмежена у фінансуванні з України своїх міжнародних дочірніх компаній.

"Ми хочемо здійснювати експансію, ми хочемо виробляти для Європи, але ми не можемо фінансуватися: маркетинг, реклама, люди, capex, підтримка, зростання…", – констатував він.

Корпорація "Біосфера" працює в Україні понад 25 років. У продуктовому портфелі - понад 1 тис. найменувань під 16 власними торговими марками ("Фрекен БОК", "Файний бонус", Vortex, Лайkit, Smile, Smile Baby, Superfresh, Bambik, Novita, Lady Cotton, Alufix, PRO service, GoWipes, "Чиста Перемога", Pany Blisk і PoketMon). Корпорація є офіційним дистриб'ютором таких міжнародних брендів, як TORK, Selpak та Fantom.

Потужності корпорації в Україні представлені трьома заводами загальною виробничою площею 35 тис. кв. м в Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, а також логістичними комплексами площею 30 тис. кв. м. Спільно з французькою Groupe Lemoine "Біосфера" також володіє заводом в Естонії з виробництва ватної продукції площею 8,5 тис. кв. м.

В кінці 2023 року було відкрито новий напрям FOOD з власним виробництвом Cupsoul, представлене такими брендами чаю, як Graff, Ritz Barton та іншими.