Про це повідомляє проукраїнський Telegram-канал "Кримський вітер".
17 листопада танкер вийшов з Ростова-на-Дону, а наступного дня став на якір в Азовському морі для огляду прикордонниками. Після цього екіпаж отримав дозвіл на проходження через Керченську протоку для вивантаження мазуту, але цей план не вдалося реалізувати. З 26 листопада судновласник запросив дозвіл на перехід в порт на річці Дон, але затримки та штормові умови ускладнили ситуацію.
На початку наступного місяця танкер пройшов до південної частини Керченської протоки, де простояв на якорі до 12 грудня. Коли 14 грудня оголосили штормове попередження, судно намагалося знайти захист у мису Такіль, але через переповненість порту стати на якорі не вдалося. І вже 15 грудня, вранці, екіпаж розпочав перевірку герметичності судна, контролював стан всіх приміщень і підготувався до шторму. Однак о 08:40 танкер переломився на дві частини в районі вантажних танків, що стало фатальною подією.
Нагадаємо, перші випадки забруднення мазутом Одеської області вже зафіксували екологи.
Також ми писали про те, що буде з екосистемою Чорного моря після викиду мазуту.