censor.org.ua
В первые дни акции "Черная пятница" продажи в сети "Эпицентр" увеличились более чем на 30%.

Продажі товарів у мережі "Епіцентр" зросли більш ніж на третину в перші дні акції "Чорна п'ятниця".

Торговий обіг мережі "Епіцентр" зріс на 35,5% у перші дні акції "Чорна п’ятниця" (22-24 листопада) у порівнянні з аналогічним періодом жовтня, повідомляє прес-служба компанії.

Товарообіг у мережі “Епіцентр” зріс на 35,5% в перші дні акції “Чорна п’ятниця” (22-24 листопада) у порівнянні з аналогічним періодом жовтня, повідомляє прес-служба компанії.

Акція Black Friday в мережі "Епіцентр" та онлайн-магазині epicentrk.ua розпочалася 22 листопада. Вже перші дні розпродажів продемонстрували підвищений інтерес українців до товарів зі знижками, що досягають 70%. Зокрема, реалізація товарів для новорічних свят (новорічні ялинки, прикраси, іграшки тощо) у зазначений період зросла в 16 разів, а продажі косметики, подарунків, текстилю та дитячих іграшок збільшилися приблизно вдвічі.

Високі темпи зростання реалізації продемонстрували автотовари, що було зумовлено приходом холодів та сезонним збільшенням попиту на склоочисники (зростання в 4,5 рази), омивачі (більш ніж в 3 рази) та зимові шини (майже вдвічі).

Внаслідок нової хвилі ракетних атак на об’єкти української енергетичної системи та повернення веерних відключень світла, українці знову почали частіше купувати енерготовари. В перші дні акції Black Friday обсяги реалізації зарядних станцій зросли в 4 рази, павербанків і генераторів – в 3 рази, а газових балонів і туристичних плит – в 2,5 рази. Також суттєво зросли продажі акумуляторних ламп і світильників, одягу та взуття.

“Сезонність та зовнішні фактори, такі як зміна погоди чи веерні відключення світла, суттєво впливають на динаміку продажів відповідних категорій товарів. "Чорна п’ятниця" в країні в значній мірі буде залежати від зовнішніх чинників: інформаційного поля, споживчих настроїв, кількості та тривалості повітряних тривог тощо”, - коментує директор з роздрібної торгівлі мережі “Епіцентр” Дмитро Танько.

Також в компанії очікують пожвавлення продажів ближче до завершення періоду акції, який триватиме до 2 грудня.

Група компаній "Епіцентр" – омніканальна екосистема, яка об'єднує торгові мережі "Епіцентр" та "Нова лінія", інтернет-магазин epicentrk.ua, агрохолдинг "Епіцентр-Агро", заводи з виробництва керамічної плитки Epicenter Ceramic Corporation, деревообробне підприємство ЦБМ "Осмолода", логістичні потужності.

До повномасштабного вторгнення РФ в Україну мережа "Епіцентр" об'єднувала понад 80 ТЦ у всіх регіонах країни. Війна зруйнувала сім ТЦ у Маріуполі, Нікополі, Бучі, Чернігові, Харкові та Херсоні (два). Ще три об'єкти (в Мелітополі, Краматорську та Харкові) не працюють внаслідок окупації українських територій, обстрілів або близькості до зон бойових дій.

Станом на початок листопада 2024 року мережа рітейлера об'єднувала 71 діючий ТЦ в Україні.

За даними Єдиного державного реєстру юрліц та фізліц-підприємців, учасниками ТОВ "Епіцентр К" є Олександр Герега (51,3%), Галина Герега (47,97%) та Тетяна Суржик (0,73%).