censor.org.ua
Глава правления Райффайзен Банка сообщил, что банк намерен сохранить лидерство в корпоративном секторе и активно конкурировать в розничном сегменте.

Райффайзен Банк зберігатиме лідерство в корпоративному сегменті та боротиметься за нього в роздрібному – голова правління.

Український Райффайзен Банк (Київ) має намір залишатися універсальним банком, зберігаючи лідируючі позиції на ринку обслуговування юридичних осіб та збільшуючи свою частку на ринку обслуговування фізичних осіб, заявив голова правління українського Райффайзен Банку (Київ) Олександр Писарук.

Укрaїнський Райффайзен Банк (Київ) має намір залишатися універсальним банком, зберігаючи лідируючі позиції на ринку в обслуговуванні сегмента юридичних осіб і збільшуючи свою частку на ринку обслуговування фізичних осіб, заявив голова правління українського Райффайзен Банку (Київ) Олександр Писарук.

"Наша мета – зберегти провідні позиції в сегменті корпоративних клієнтів, де конкуренція суттєво посилилася, і стати конкурентоспроможними в сегменті приватних осіб, де під час війни наше відставання від лідерів ринку об'єктивно збільшилося. Я впевнений, що нам це вдасться", – сказав він в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

На думку Писарука, Райффайзен є одним з найкращих банків в Україні за обслуговуванням сегмента великих українських і міжнародних компаній, а також малого і середнього бізнесу. Однак він ніколи не був лідером в обслуговуванні приватних осіб, констатував голова правління.

"Ми залишимося четвертим найбільшим банком у країні за загальними активами і коштами клієнтів, третім найбільшим кредитором українського бізнесу. Ми плануємо збільшити частку на ринку кредитування фізичних осіб, значно поліпшити цифрові сервіси та клієнтський досвід у роздрібному сегменті", – зазначив Писарук.

Він констатував, що трансформація традиційного універсального банку ніколи не буває дешевою, тому Райффайзен готовий і вже здійснює необхідні інвестиції в це.

"Ми інвестуємо в мобільний додаток MyRaif і повністю перебудовуємо процеси на бекенді для покращення клієнтського досвіду та підвищення операційної ефективності", – повідомив голова правління. Зокрема, уточнив банкір, окрім зручних переказів з карти на карту в MyRaif нещодавно запущена послуга платежу на IBAN.

За його словами, банк поки що зберігає два додатки для фізичних осіб - Raiffeisen Online і MyRaif, однак завдяки інвестиціям та доопрацюванню нового додатку планує відключити Raiffeisen Online в середині наступного року.

Ще одним великим проектом він назвав перехід із старої системи клієнт-банк БІФІТ для юридичних осіб в Raiffeisen Business Online.

"Крім того, є ще інвестиції в кібербезпеку та "хмару", в яких ми є лідерами банківського ринку. За останні чотири роки ми інвестували в сучасні банківські технології, нам потрібно перетворити ці інвестиції в клієнтський досвід", – підсумував Писарук.

За даними Нацбанку України, на 1 жовтня цього року за розміром загальних активів Райффайзен Банк займав 4-те місце (229,12 млрд грн) серед 62 діючих в країні банків. Фінансовий заклад увійшло до трійки лідерів за чистим прибутком за дев'ять місяців цього року, який склав 6 млрд 151 млн грн, тоді як за аналогічний період минулого року він становив 6 млрд 135 млн грн.