Приблизно половина роботодавців світу повідомляють, що вони ефективно виконують кожну з шести окремих основних цілей програм оплати праці, оскільки це є найчастіше згадуваною причиною, чому співробітники приходять і залишаються у роботодавця.
Про це йдеться в дослідженні ефективності та оформлення оплати праці 2024 року, проведеному WTW, глобальною консалтинговою та брокерською компанією, опублікованому на її сайті.
Опитування показало, що з шести основних цілей, пов’язаних з ефективністю програм оплати праці — залучення співробітників, утримання співробітників, сприяння справедливій компенсації серед співробітників, сприяння конкурентоспроможній компенсації в порівнянні з співробітниками в інших організаціях, відповідність бізнес-стратегії та винагорода співробітників за результати роботи в поточному році — приблизно половина роботодавців повідомляють, що вони ефективні в двох з цих цілей, і менше половини ефективні в кожній з чотирьох інших.
Проте відповідні дослідження показують, що 48% співробітників називають оплату праці одним з основних факторів залучення та утримання — найчастіше згадуваний фактор для обох, і більше половини співробітників (56%) розглянули б іншу пропозицію про роботу за кращу оплату.
“Можливо, організації не змогли зосередитися на факторах, які впливають на ефективність програми оплати за останні кілька років, враховуючи останню динаміку ринку праці”, зазначає управляючий директор і керівник глобальних рішень Work & Rewards WTW Лорі Віспер.
Ця прогалина, ймовірно, частково зумовлена змінами, що вплинули на характер роботи за останні кілька років. Умови на ринку праці, такі як брак талантів, зміна поколінь і нові моделі роботи, внесли свій внесок, а також соціально-економічні тенденції, такі як глобальна пандемія та висока інфляція.
Окрім цих зовнішніх факторів, відсутність внутрішньої комунікації впливає на загальну ефективність оплати. Менше одного з чотирьох заявляють, що вони ефективно інформують про те, як визначається оплата праці співробітників. Більше того, більше половини роботодавців (58%) вважають, що стискання зарплат є проблемою, і такий же відсоток вважає, що це стане проблемою в найближчі кілька років.
Серед компаній, які оновили свою філософію компенсацій за останні п’ять років, найчастіше згадуваними причинами цих змін є підвищення залучення або утримання (69%) та покращення досвіду співробітників (51%). Інші причини включають постійний або регулярно запланований огляд та оновлення (47%), підвищення розуміння співробітниками (45%) та підвищення прозорості оплати праці (44%).