censor.org.ua
В этом году 60% сотрудников намерены поменять место работы.

Цього року змінити роботу планують 60% працівників.

Більшість працівників розглядають свої наступні кроки в кар'єрі, не відчуваючи мотивації для розвитку своїх навичок, а скоріше надають перевагу правильному розставленню пріоритетів, дотримуючись балансу між роботою та особистим життям, повідомляється на сайті глобальної брокерської групи Aon.

Більшість працівників розглядають свої наступні кроки в кар'єрі, не відчуваючи мотивації розвивати свої навички, але надаючи перевагу правильному розставленню пріоритетів за рахунок дотримання балансу між роботою та особистим життям, повідомляє сайт глобальної брокерської групи Aon.

Згідно з даними її дослідження настроїв працівників на 2025 рік, в якому взяли участь понад 9 тисяч співробітників різних компаній у 23 країнах, включаючи США, Великобританію, Бразилію та Австралію, 60% респондентів можуть або вже мають намір шукати нову роботу протягом наступних 12 місяців, що свідчить про загальне незадоволення працівників своїм поточним працевлаштуванням.

Крім того, опитані працівники продемонстрували низький інтерес до вдосконалення своїх навичок використання штучного інтелекту - мотивацію розвивати їх мають всього трохи більше третини працівників у всьому світі, щоб підтвердити актуальність своїх знань нової технології, коли їх про це запитують.

Водночас зростає попит на гнучкість з боку роботодавця щодо робочого часу – переваги балансу між роботою та особистим життям респонденти поставили на третє місце серед найбільш цінних переваг на робочому місці. Працівники покоління Z вважають програми такого балансу другим за цінністю перевагою після медичних пільг. Далі йдуть оплачувана відпустка, можливість розвитку кар'єри та пенсійні заощадження.

Генеральний директор Human Capital компанії Aon Ламбос Ламбру зазначає, що незважаючи на певне охолодження на ринку праці, працівники переоцінюють свої пріоритети і в пошуку нових роботодавців надають перевагу тим, хто здатний забезпечити їм баланс між роботою та особистим життям.

Результати дослідження Aon показують, що сильна корпоративна культура допомагає роботодавцям наймати та утримувати кращі таланти. Працівники шукають підприємства не тільки за конкурентоспроможною оплатою праці та пільгами, але й ближче до дому, а також тих, хто відповідає їх особистим цінностям. Ці пункти все частіше переважають над іншими факторами при виборі нової посади.